پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه براساس قراردادهای کاری است

ایرنا نوشت : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بااشاره به لیست پرداخت‌های اخیر این اداره به انجمن‌ها و موسسات فرهنگی هنری استان گفت : این پرداخت‌ها به دلیل اجرای قرادادهای کاری بین این اداره کل و موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری از فروردین ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ بوده است.

بهرام فاضلی‌زادگفت: فصل پنجم اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی هنری با عنوان «کمک بلاعوض» کد می‌شود اما در حقیقت کمک نیست و حق‌الزحمه موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری استان برای اجرای قراردادهای منعقد شده است.

وی اظهارداشت: قانونگذار موسسات و ادارات دولتی را برای برگزاری جشنواره، همایش و برنامه‌های از این دست منع کرده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با عقد قرارداد با موسسات فرهنگی هنری علاوه بر رونق بخشیدن به این موسسات، برنامه‌ها و همایش‌های متنوعی را در استان کرمانشاه برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص پرداخت کمک به اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا ضرر کرده‌اند، هم گفت: در سه ماه اخیر که این بیماری معیشت برخی از افراد را تحت تاثیر قرار داد کمک‌های جزیی را برای آنها در نظر گرفتیم.

فاضلی‌زاد ادامه داد: این دست از افراد در ابتدا درخواست خود را ثبت می‌کنند و این درخواست‌ها به حوزه تخصصی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.

وی انتشار لیست پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر را در راستای شفافیت دانست و گفت: در روزهای آینده معاونت توسعه اداره ارشاد لیست کمک به اصحاب فرهنگ و هنر را با جزییات بیشتری منتشر می‌کند. 

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم خرداد) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۱۲ مورد بستری و هزار و ۶۶۸ (۸۰ درصد) نفر از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =