از فردا ورود افراد بدون ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس ممنوع می‌شود

میزان نوشت: معاون شهردار تهران گفت: ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی ممانعت می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ سید مناف هاشمی با تاکید بر مصوبه ی دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اظهار کرد: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از اینرو هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه های اتوبوسرانی ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: از فردا (شنبه ١٠ خرداد ماه) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی ممانعت میشود، خاطرنشان کرد: از مردم هم می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

۴۷۲۱۲
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =