ثبت نام مدارس شاهد فقط از سامانه سجا

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: خانواده‌های متقاضی برای ثبت‌نام ورودی مدارس شاهد باید با ورود به سامانه سجا نسبت به پیش‌ثبت‌نام فرزندانشان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: خانواده‌های متقاضی برای پیش ثبت‌نام فرزندان خود باید با ورود به سامانه سجا به‌نشانی saja.medu.ir نسبت به پیش‌ثبت‌نام فرزندانشان اقدام و کدرهگیری دریافت کنند. پس از اتمام مهلت پیش‌ثبت‌نام، افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام از طرف مدرسه با آنان تماس گرفته می‌شود.
اصغری بیان کرد: مهلت ثبت‌نام ورودی مدارس شاهد برای دانش‌آموزان پایه اول از ۱تا ۱۷خرداد، پایه هفتم از یکم تا ۱۴تیر و پایه دهم از ۵ تا ۲۱تیر است. همچنین ثبت‌نام از دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز از یکم تا دهم مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: آخرین آمار پیش ثبت‌نامی‌های پایه اول ابتدایی مدارس شاهد استان تا امروز۱۰ خرداد۹۹؛ ۳۵۵ نفر دانش‌آموز به تفکیک در دبستان شاهد فضیلت  ناحیه یک ۱۰۵نفر، شاهد آقاجانی ناحیه دو ۱۰۴نفر، شاهد امام رضا(ع) منطقه  تاکستان ۹۱نفر و دبستان شاهد الزهرا منطقه بویین زهرا ۵۵نفر است.
این مقام مسئول تاکید کرد: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد و خانواده‌ها تنها از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =