دو شهرستان فارسان و کوهرنگ همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص می دهند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنان دوشهرستان فارسان و کوهرنگ بیشترین موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: در همین راستا ضمن درخواست از تمامی هم استانیان، از اهالی محترم این دو شهرستان مجدانه درخواست می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از برگزاری هرگونه محافل خانوادگی و برگزاری جشن و مراسم های ترحیم، هنگام حضور در مجامع عمومی و تجمعی حتما از ماسک استفاده نمایند تا به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگر هم استانیان کمک نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری در یازدهمین روز از خردادماه سال ۹۹ اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری تا کنون ۱۵۸۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
وی، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی را ۴۹۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۶۰۳ بیمار مبتلا به کرونا پس از درمان در بیمارستان و یا با مراقبت و قرنطینگی در منزل بهبود یافته اند.
دکتر شیرانی گفت: هم اکنون ۲۲ بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
به گفته وی، با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۶ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۶۴۵ نفر می باشد.
وی با ابراز خرسندی از اینکه، طی ۲۴ساعت گذشته، فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش نشده است افزود: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان ۲۹ نفر می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =