‍ برخورد جدی با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در شهرکرد تشدید می‌شود

سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری(اجرائیات) شهرداری شهرکرد با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد  ،ولی الله شاهرخی‌فر با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: شناسایی افراد متخلف‌ در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود. 

وی افزود: به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف‌های غیرقانونی، برنامه‌ریزی کاربردی با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و شهرسازی بزودی اجرایی می‌شود.

سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز علاوه‌بر آسیب به سیمای شهر از نظر فنی نیز به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

شاهرخی‌فر بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذیربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.  

وی  از صاحبان املاک خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی  به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =