استاندار خراسان جنوبی از روند اجرای پروژه راهسازی قاین به کال‌شور بازدید کرد

استاندار خراسان جنوبی از روند اجرای پروژه راهسازی قاین به کال‌شور بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از بیرجند، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز به اتفاق امام جمعه شهر قاین، اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه و داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه راهسازی قاین-کال شور  بازدید کردند.

پروژه راهسازی قاین به کال‌شور  ۲۲ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و عملیات اجرایی حدود ۱۲ کیلومتر مانده هم‌اکنون در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان قاین از مرکز شبانه‌روزی جامع خدمات سالمندان توانبخشی گوهر  این شهرستان بازدید کرد؛ در این مرکز  ۲۰ نفر از سالمندان داخل و خارج استان تحت مراقبت قرار دارند. 

معتمدیان با حضور در این مرکز ضمن اطلاع از مجموعه نیازمندی‌های سالمندان حاضر، از مسائل و مشکلات کادر و روند اجرای خدمات مطلع  و برای رفع پاره ای از مسائل، دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین  از مرکز خیریه "احسان آسمانی" قاین بازدید کرد. این مرکز خیریه ، سرپناه ۱۲ دانش آموز پسر  ۶ تا ۱۲ ساله است. معتمدیان در این بازدید، در جریان روند اجرای کار احداث ساختمان این مرکز نیز قرار گرفت.

وی همچنین امروز با هدف  آشنایی با شرایط  و اطلاع از نحوه ارائه خدمات  خانه فرزندان امام علی(ع) بیرجند از این مرکز بازدید کرد. معتمدیان پس از بازدید در خصوص رسیدگی‌های لازم در این مرکز و سایر مراکز ۲۵ گانه نگهداری فرزندان بی‌سرپرست استان دستوراتی صادر کرد.

خانه فرزندان امام علی(ع) از مهرماه سال ۷۹ با ۲۰ فرزند راه‌اندازی شد و تعداد کودکان این مرکز در دوره های مختلف متغیر بوده است و ساختمان این مرکز در سال ۸۱ تأسیس شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =