ترس مخالفان برگزاری لیگ برتر از قهرمانی پرسپولیس از نگاه کاربران خبرآنلاین

کاربران خبرآنلاین معتقد هستند باشگاه‌هایی که با برگزاری لیگ مخالفت می کنند، نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادامه لیگ برتر نوزدهم در حالی قرار است از آخر خرداد از سرگرفته شود که موافقان تعطیلی لیگ برتر در شرایطی بحث سلامتی را مطرح کرده اند که مردم عادی از کارگر و کارمند گرفته تا مهندس و دکتر همه به محل کارهای خودشان می روند و مثل روزهای عادی در حال تلاش هستند.

از طرفی آنها زیر بار قهرمان شدن تیم صدرنشین لیگ برتر نمی روند و بر این باور هستند که لیگ برتر با همین شرایطی که دارد باید به پایان برسد. 

ما از شما خواستیم تا نظر بدهید که این اظهار نظرها به دغدغه سلامتی فوتبالیست ها و البته مردم است یا اینکه لج بازی با حریف برای اینکه جام دیگری را به ویترین افتخارات خودش اضافه نکند؟

در ادامه به چند نظر شما مخاطبان خبرآنلاین نگاهی می اندازیم:

کاربری نوشته: لیگ یا باید ادامه داشته باشد و پرسپولیس با این روند به طور حتم قهرمان میشود و یا اگر میخواهند انرا تعطیل کنند باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند ،مثلث شوم تاسیون با این مسخره بازیها و ادا و اطوارها نمیتوانند مانع پوکر قهرمانی ارتش سرخ بشوند والسلام.

محسن نوشت: یقیناً تنها دلیل مخالفان برگزاری لیگ برتر ترس از قهرمانی دوباره پرسپولیسه. وگرنه خودشون خوب میدونن این ویروس حالا حالاها مهمون ماست. اینان همشون میلیاردر هستن و تا آخر عمرشون هم لیگ تعطیل باشه مشکل مالی ندارن وگرنه خون اینان از مأموران شهرداری، کارگرها، پرستاران، جامعه پزشکی و.... رنگین‌تر نیست ضمنأ اینایی که الان کرونا گرفتن آیا در جریان برگزاری لیگ بوده؟؟؟

کاربری دیگر در جواب نظر محسن نوشت: لیگ تعطیل شود، مثل فرانسه تیم صدرنشین قهرمان شود. ۳تیم صدر بعنوان سهمیه لیگ و برای سهمیه چهارم از بین فولاد (بدلیل یک باری معوق) و استقلال و نفت مسجد سلیمان (بدلیل شانس قهرمانی حذفی) قرعه کشی شود.

احسان نوشت: خیلی جالبه و خنده دار... مگه خون فوتبالیست ها از خون بقیه مردم رنگین تر هس؟ یا کمتر پول میگیرن؟ در کل کاری به اینکه کی جلو هس و کی ته نشین جدول ولی مگه میشه اینطوری گفت ؟ اخه می تونن یه چیز دیگه بگن................ مثلا بگن هر چی ما بگیم یا قهرمان رو قرعه کشی کنن.... خ خخ خ خ خ خ خ خ خ در کل خنده داره

کاربری دیگر در جواب احسان نوشت: بحث رنگ خون نیست فوتبالیست ها با هم تماس مستقیم دارند و خیلی راحت بیماری را منتقل می کنند.مخصوصا که در همه تیم ها کرونایی شناسایی شده است

جابر معتقد است: همه چیز مشخصه برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیسه وگرنه حالا که این فوتبالیستها هر هفته تست کرونا بدن سلامتشان که بیشتر تضمین میشه

مجید هم نوشت: صددرصد لجبازی, ترس از قهرمانی مجدد پرسپولیس. چطور مترو با اون جمعیت و دیگر اصناف پرخطر شروع بکار کرده اما 40 نفر نمیتونن کنار هم باشن؟؟؟ لابیهای ترسوهااا و عاجزان همیشگی با دیوار بقیه تیمها برای تعطیلی لیگ ادامه دارد...

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =