استاندار همدان: تمامی مدیران باید در محل خدمت خود ساکن باشند

استاندار همدان گفت: آخر تیرماه پایان کار مدیران پروازی استان است، فرمانداران یک ماه فرصت دارند تا این مدیران را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: ارائه خدمات ضروری به مردم در دوران همه گیری کرونا برای لحظه ای قطع نشد و این یک افتخار برای دولت محسوب می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه گفتمان کاری خود را بر محور وحدت، انسجام، وفاق، همدلی و مشارکت عمومی قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و مثبت با نمایندگان و تلاش و هم افزایی در راستای توسعه استان با جدیت پیش می‌رود.

وی افزود: اولویت اول استان توجه به معیشت و اشتغال است که با جذب سرمایه گذار، توسعه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری با توجه به برنامه های راهبردی استان محقق خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اجرای ۶۳ طرح همسو با جهش تولید در استان همدان نیز گفت: ۷۲ طرح با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با پیوست ملی در حال اجرا است.

شاهرخی محیط زیست را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: محیط زیست سرمایه بی بدیل و مهم در همه دنیا و جامعه است و باید با آموزش آحاد مردم و تشکیل سمن ها نگاه ویژه‌ای به محیط زیست داشته باشیم.

وی گفت: نگاه ویژه‌ای به دامنه الوند داریم و این منبع سرشار باید حفظ و نگه‌داری شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =