تشکیل ۲۲ پرونده تخلف میوه و تره بار در سمنان

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل ۲۲ پرونده تخلف میوه و تره بار در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: بمنظور رصد وضع بازار میوه و تره بار در سمنان و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها طی چند نوبت بازرسی از میدان مرکزی میوه و تره بار، ۲۲ فقره پرونده تخلف تشکیل شد. 
وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است وضعیت قیمت میوه و تره بار بصورت کلی و جزئی ، کمبود و فراوانی کالا را مورد رصد و پایش قرار دادند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تخلفات کشف شده اعم از گران‌فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور فاکتور می باشد که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
یحیایی تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =