آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر در قزوین

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان از روز دوشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمک و مشارکت دستگاه‌های متولی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی قزوین در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین گفت: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر ۲کمپ برای قرنطینه و نگهداری معتادان (مراکز ماده ۱۶) در نظر گرفته شده است که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.
او بیان کرد: در نظر داریم تا معتادان متجاهر حداقل ۱۵روز در قرنطینه باشند و اگر لازم شد اقدامات غربالگری و بهداشتی برای جلوگیری از حلقه انتقال این بیماری را لحاظ کنیم که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت دیگر مراکز ترک اعتیاد است.
وارثی تاکید کرد: ازمسؤولان استان تقاضا داریم که کمپ های مراکز نگهداری معتادان ماده۱۵(مدیریت خصوصی) در هر شهرستان بازگشایی شده و پروتکل های بهداشتی در آن رعایت شود.
مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان آماده به کار بوده و به شهروندان قزوینی خدمات رسانی می‌کند. 
بنابر اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، حدود یک هزار و ۸۰۰معتاد متجاهر در استان قزوین شناسایی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =