روزی که خیابانی سلام به روسیه گفت و کی‌روش روی هوا بود!/ عکس

سه سال پیش در چنین روزی تیم‌ملی فوتبال ایران با کسب برتری مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی صعود به جام‌جهانی روسیه را جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از آخرین جشن صعود فوتبال ایران به جام‌جهانی 3 سال می‌گذرد. سال 1396 در چنین روزی تیم‌ملی فوتبال ایران در تهران با گل‌های سردار آزمون و مهدی طارمی ازبکستان را شکست داد تا برای پنجمین بار در تاریخ به جام‌جهانی برسد. از خاطرات بازی 3 سال پیش مقابل روسیه فریادهای "سلام روسیه" جواد خیابانی و شادی بیش از حد کارلوس کی‌روش از دومین صعود با تیم‌ملی ایران به جام‌جهانی هنوز در ذهن طرفداران فوتبال مانده.

251 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    28 0
    کارلوس خان یه دونه بود و دیگه مثلش نمیاد , کارلوس کیروش کبیر از همه ما ایرانی تر بود
  • سامان IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    24 2
    یادش بخیر!!!!! دیگر هرگز فک نمی کنم با افتخار و به عنوان تیم دوم به جام جهانی برویم!!!!! یاد کی روش همواره در دل فوتبال دوستان و دوستداران واقعی ایران و ایرانی باقی می ماند!!! مردی که قدرش را ندانستیم و رفت!!!!! ما کلا ملت قدر نشناسی هستیم افسوس و صد افسوس!!!!
  • ناشناس CA ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    25 2
    همین شماها تا یکسال پیش هر روز داشتین کیروش رو میکوبیدین و بهش توهین میکردین حالا چی شد یهو طرفدار کیروش شدین؟! احتمالا وقتی فهمیدین ویلتموس عزیزتون که استاد بازی های هجومی بود یه کلاهبردار بیش نبوده و واسه چندتا بازی میلیاردها پول از ایران بالا کشید. دیگه تموم شد اون دورانی که بهترین آسیا بودیم و بقیه تیم ها ازمون میترسیدن. بیشترشم به خاطر رفتار شماست که هرچی به ذهنتون میرسید در مورد کیروش میگفتین . خدارو شکر هم معلوم شد برانکو فقط یه آدم پول پرسته و هم ویلتموس کلاهبرداره و هم فدراسیون فوتبال یه مشت بی عرضه ان
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      2 0
      واقعا عالي و به جا گفتي و هركي به خودش زحمت بده و فكر بكنه هيچ جوري نميشه حرفت رو رد كرد