کسب رتبه برتر کانون فرهنگی و هنر قدس گرگان در رویداد ملی فهما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،گفت: قرار گرفتن کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی شهرستان گرگان در جمع ۱۸ کانون برتر کشور انگیزه بخش است.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان : عادله کشمیری افزود: سامانه فهما به عنوان یکی از بروزترین و ضروری ترین سیستم های مورد نیاز کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

وی ادامه داد: در این سیستم کانون های فرهنگی و هنری می توانند فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و هنری خودشان را در منظر دیگر کانون ها قرار دهند و یک فضای رقابتی را ایجاد کنند.

کشمیری با ابراز خرسندی بابت قرار گرفتن کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان در جمع ۱۰ استان برتر در سامانه فهما، گفت: همچنین قرار گرفتن کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی شهرستان گرگان در جمع ۱۸ کانون برتر کشور و ملاقات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند به انگیزه سازی و رقابت بین کانون های استان قوت ببخشد.

وی ضمن تشکر از از فعالیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و تبریک به کانون فرهنگی هنری قدس، فعالیت و پشتکار تمامی کانون های مساجد را ارج نهاد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دوران کرونا و محدودیت های ایجاد شده، ضرورت سیستم فهما برای فعالیت کانونی بیش از پیش خودش را نشان داد و این مسئله نشان از عمق برنامه ریزی دقیق طراحان این سیستم بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =