استاندار:اعتبار مصوبات سفر معاون رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد

ایرنا نوشت :استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سال جاری مصوبات سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به این استان تخصیص می‌یابد.

اقبال عباسی  تاکید کرد: در نشست استاندار و تعدادی از مسوولان چهارمحال و بختیاری با سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و براساس پیگیری‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به راه‌آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد، یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل جاده شهرکرد - بروجن - لردگان و ۲۲۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل جاده شهرکرد - ناغان - بازفت اختصاص پیدا کرد.
وی، با اشاره به پیگیری برای اعتبارات اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح در مدت زمان تعیین شده اختصاص پیدا می‌کند و عملیات اجرایی آن براساس برنامه زمانبندی شده ادامه می‌یابد.
عباسی تصریح کرد: همچنین مراحل احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری علاوه بر ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی سفر سال گذشته نوبخت به استان پس از موافقت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تجهیز بیمارستان‌های استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.
عباسی، در خصوص تامین اعتبار طرح‌های جهش تولید در استان اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها پس از بررسی کارشناسی و اولویت‌های، در نشستی با مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اختصاص پیدا می‌کند.
گفتنی است ، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌هاست اجرایی استان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور وضعیت اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مصوب سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد در ۳۱ مردادماه سال گذشته را پیگیری کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =