بهره برداری از ۸۱ پروژه بخش کشاورزی استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از قابل بهره برداری بودن ۸۱ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خردادماه ) در سطح استان خبر داد .

مجید آنجفی در گفتگو با خبرآنلاین مرکزی با بیان این موضوع ادامه داد : منابع مالی جهت تکمیل و توسعه طرح های کشاورزی از محل آورده سرمایه گذاران و همچنین اعتبارات استانی و تسهیلات تامین شده است. 
وی با بیان اینکه طرح های کشاورزی در شهرستان های آشتیان، خمین، زرندیه، کمیجان، اراک، تفرش، ساوه، شازند، محلات، فراهان، دلیجان، تفرش و خنداب تکمیل شده و افتتاح می شوند ، افزود : لایروبی قنوات، پرورش گوساله پرواری، آبیاری تحت فشار، گلخانه‌های صنعتی، تجهیز و نوسازی کانال‌های انتقال آب اراضی کشاورزی، پرورش گاو شیری، آبیاری تحت فشار، کانال بتنی، لوله گذاری، گلخانه سبزی و صیفی، مرغداری گوشتی، گلخانه خانگی، پرورش میش داشتی، آبیاری تحت فشار ، پرورش شتر مرغ و پرورش ماهیان سردابی از جمله طرح های قابل افتتاح در این ایام است. 

وی تاکید کرد : با افتتاح این پروژه ها، زمینه اشتغال ۵۹۳ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۲۵ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =