افتتاح ۴۰طرح کشاورزی با اعتبار ۲۳۰میلیارد ریال در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با بزرگداشت هفته جهادکشاورزی ۴۰طرح عمرانی–تولیدی کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این طرح ها شامل ۳۵طرح آبیاری تحت فشار، کانال انتقال آب بتنی، لوله گذاری و مرمت و لایروبی قنات و ۵طرح دام  و طیور است.
 به گفته او برای اجرای این طرح ها افزون بر ۲۳۰میلیارد و  ۵۱۴میلیون ریال  هزینه شده است.
خمسه بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها ضمن برخورداری خانوارهای روستایی از خدمات زیر بنایی زمینه اشتغال  ۱۲۰نفر به صورت مستقیم و ۱۴۲نفر غیر مستقیم در استان فراهم می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه هفته جهاد کشاورزی در خرداد ماه از ۲۱ تا ۲۷ است، اظهار کرد: شعار محوری این هفته "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۲۷خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است گفت: در هفته جهاد کشاورزی فرصتی ایجاد شده تا ضمن یادآوری و گرامیداشت فرهنگ ایثار و جهاد، دستاوردها و عملکرد جهاد کشاورزی استان را تبیین و  مردم از طرح‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی استان مطلع شوند.
این مقام مسئول افزود: بخش کشاورزی مهمترین رکن اقتصاد و امنیت غذایی کشور محسوب می شود بنابراین تلاش سازمان جهاد کشاورزی استان نیز تحقق توسعه زیربخش های مختلف کشاورزی استان در راستای رسیدن به خودکفایی در محصولات اساسی، رونق و جهش تولید، اشتغالزایی و صادرات محصولات کشاورزی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =