اولین سامانه نوین هوشمند در شرکت برق قزوین افتتاح شد

مراسم افتتاح اولین پلتفرم نوین هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین در صنعت برق کشور"پرتو"به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران وزارت نیرو و توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در مراسم افتتاح اولین پلتفرم نوین هوشمند گفت: این شرکت با همکاری و مشارکت شرکت دانش بنیان پارس پرداز سرآمد، در سال جهش تولید اقدام به پیاده سازی و بهره برداری از اولین سامانه و پلتفرم نوین هوشمند در صنعت برق "پرتو" کرده است  که این اتفاق به واسطه نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی آن در حوزه های مالی، درآمد وارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مشترکین، نقطه عطف و گامی مهم در صنعت برق به شمار می آید.
او افزود: این طرح با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز و استانداردهای فنی، جامعیت در ارائه خدمات به مشترکین و پوشش سطوح نیاز سه گانه شرکت توانیر، شرکت توزیع  نیروی برق قزوین و مشترکین برق را به دنبال دارد.
 چگینی ادامه داد: در عین حال با پیاده سازی این پلتفرم می توان شاهد  عبور از سطوح ابزاری و دستیابی  به نتایج و استراتژی های تحلیل و مدیریت داده ها  و در حقیقت ارزش افزوده آنها باشیم که این موضوع نقشی به سزا در چشم انداز و افق پیش رو در صنعت برق کشور دارد.
در ادامه سید محمد قافله باشی، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن معرفی اجمالی  اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین صنعت برق " پرتو " توضیحاتی در خصوص کارکرد این پلتفرم از جمله بهره برداری از سرویس های مدیریت مصرف و کاهش تلفات، تحلیل و آنالیز داده و ارائه گزارش‌های ارزش افزوده، امکان ارائه  خدمات کاملا غیر حضوری به مشترکین از جمله درگاه قبض سبز، بهره مندی  از پلتفرم هوشمند و موتورهای محاسباتی و فرایندی ماژولار، سیستم نرم افزاری اختصاصی و وابسته به نیروی انسانی و ... ارائه داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =