رئیس پلیس راهور خطاب به ماموران: مردم را به ناحق جریمه نکنید

میزان نوشت: رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر پرهیز از جریمه ناحق خطاب به کارکنان پلیس راهور و راه گفت: ماموریت مهم ما حفظ جان و سلامت مردم است پس نباید ابزار ظلم به کسی بشویم.

سردار "سید کمال هادیانفر" در قرارگاه کاهش تصادفات فرماندهی انتظامی استان سمنان دوران خدمت در ناجا را بهترین بستر و موقعیت برای خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: بی تردید خدمت به مردم از بالاترین ثواب‌ها نزد خداوند متعال برخوردارست.
سردار هادیانفر با تاکید بر پرهیز از جریمه ناحق خطاب به کارکنان پلیس راهور و راه اظهارداشت: ماموریت مهم ما حفظ جان و سلامت مردم است پس نباید ابزار ظلم به مردم بشویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش توجه به معیشت کارکنان را از اولویت‌های پلیس راهور ناجا برشمرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته جرقه‌های امید در بین کارکنان راهور افزایش یافته است.

وی انضباط را روح جامعه دانست و با بیان این که نظم و انضباط عمومی در ترافیک و نحوه رانندگی مردم متبلور و مشاهده می‌شود افزود: با اقناع سازی، آموزش همگانی و حضور در رسانه‌های گروهی ایجاد نظم و انضباط ترافیکی را دنبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه وضعیت ترافیک در معابر شهری و جاده‌ای استان سمنان همچنین تلفات ناشی از سوانح رانندگی و تصادفات به دقت مورد بررسی قرارگرفت.
 

۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =