شرکت رنگین طیف شیمی در شهرک صنعتی لیا احیا شد

واحد تولیدی رنگین طیف شیمی در شهرک صنعتی لیا در راستای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با حضور جمالی پور استاندار قزوین، واحد تولیدی رنگین طیف شیمی تولید کننده اسپری رنگ مو، اسپری خوشبو کننده هوا، پاک کننده، حشره کش و سوسک کش با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و حمایت مسئولان ارشد قزوین فعالیت خود را شروع کرد.
این شرکت با ۵۵۰میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۵۲نفر اشتغال ایجاد کرده است.
افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در حاشیه شروع به کار این واحد گفت: شرکت رنگین طیف شیمی بعد از چند سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید برگشته و در حال حاضر قابلیت رقابت در بازار با محصولات مشابه داخلی و توانایی صادرات را دارد و بازار مصرف تولیدات آن مطلوب بوده به طوری که مقدار تقاضا بیشتر از مصرف بوده است.
او گفت، در این راستا ما به صورت منظم و مستمر بازدیدهای میدانی از صنایع استان را با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌ها برگزار کرده و برای حل مشکلات واحدها تلاش می‌کنیم.
این مقام مسئول گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، توسعه صادرات و فعال کردن بخش معادن از تکالیف و هدف گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اجرای نهضت ساخت داخل نیز در محورهای کاری سال جاری سازمان قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: همچنین حل مشکل تامین منابع مالی شرکت‌ها و واحدها که تاکنون بانک محور بود از راه‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم گام‌های عملیاتی و اجرایی را برای جهش تولید در استان برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =