مطهری: پرسپولیس اگر دهم جدول بود باز هم خواستار برگزاری بازی‌های لیگ برتر بودیم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم ما دهم جدول بود، باز هم خواستار برگزار شدن ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم بودیم.

 حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در خصوص پیگیری تمرینات این تیم اظهار داشت: بیش از ۲ هفته می‌شود که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و در این مدت از آن چیزی که تصور می‌کردیم، با توجه به تست‌ها، جلوتر بودیم. چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که خیلی به ما کمک کرد. با انجام چنین بازی‌هایی قصد داریم روند آماده‌سازی خودمان را پیشرفت دهیم.

مطهری درباره ارزیابی‌اش از آغاز بازی‌های لیگ نوزدهم گفت: ٣ ماه از آخرین بازی ما که مقابل شهرخودرو انجام دادیم، می‌گذرد. طبیعی است که از نظر بدنی آمادگی کامل نداشته باشیم. برای برگشتن به شرایط قبلی نیاز به زمان داریم. اما نسبت به چیزی هم که پیش‌بینی می‌کردیم، واقعا بچه‌ها بهتر و جلوتر بودند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اصرار این تیم در رابطه با از سرگیری لیگ نوزدهم، تاکید کرد: حتی اگر تیم ما دهم جدول هم بود، دوست داشتیم بازی‌ها برگزار شود. چون تیممان در جدول صدرنشین است، چنین صحبت‌هایی را مبنی بر آغاز لیگ مطرح نکرده ایم. فوتبال حس خوب و نشاط را به جامعه می‌دهد و هواداران و مردم از شروع بازی‌ها لذت خواهند برد و این حس خوب را از فوتبال خواهند گرفت.

او تصریح کرد: وقتی همه مشاغل راه افتاده است، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لیگ را هم آغاز کرد. باشگاه پرسپولیس، اولویتش سلامت جامعه است. هیچوقت نگفتیم که تحت هر شرایطی باید بازی‌ها برگزار شوند. اما در کنار آن دوست داشتیم شادابی در جامعه وجود داشته باشد و تیم‌ها حق‌شان را در زمین بگیرند. علاقه‌ای نداریم که کسی ما را قهرمان اعلام کند و دوست داریم حقانیت تیم‌ها در زمین مشخص شود.

او درباره جذب اوساگونا و استوکس و انتقادهایی که از این خریدها می‌شود، گفت: استوکس بازیکن توانمندی است. اما شرایط حرفه‌ای را رعایت نکرد. یک مرخصی کوچک و ٢۴ ساعته گرفت و دیگر خودش را معرفی نکرد. من انتقادهایی که از این خرید می‌شود را متوجه نمی‌شوم. همه از توانایی‌های استوکس باخبر هستند، اما او شرایط حرفه‌ای بودن را رعایت نکرده است. بیشتر از این هم نمی‌خواهیم درباره او صحبت کنیم و استوکس در اختیار باشگاه است. اوساگونا هم با توجه به لغو پروازهای آفریقا نتوانسته خودش را به تمرینات برساند.

۲۵۵ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =