افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان چهارمحال وبختیاری/ ۲ بیمار جان سپردند

پاسخ ۱۰ مورد از ۱۸۰نمونه گرفته شده توسط ازمایشگاه کرونای استان طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت قطعی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، آمار جدید بیماری کرونا در استان در بیست و چهارمین روز از خردادماه سال ۹۹ را به شرح زیر عنوان کرد:

 طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه آزمایشات  ۱۸۰ نفر از بیماران سرپایی و بستری در مراکز درمانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ از سوی آزمایشگاه کرونای استان اعلام شد.

پاسخ ۱۰ مورد از نمونه های گرفته شده از بیماران بستری در مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت قطعی اعلام شده است.

  آمار تعداد مبتلایان قطعی سرپایی به بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته و مجموع این بیماران از ابتدای شیوع بیماری از سوی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می شود. اما در استان روال شیوع تقریبا مشابه روزهای قبل می باشد. 


 هم اکنون ۴۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد  ۳۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

با توجه به برخورداری استان از آزمایشگاه تشخیص کرونا پاسخ قطعی نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا نهایتا تا امشب یا فردا صبح اعلام خواهد شد.

 متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته ، با ۲ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان ، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۳۴  نفر  رسید.

 لازم به ذکر است سایر آمار مرتبط با بیماری کرونا توسط سخنگوی وزارت بهداشت به صورت روزانه از رسانه ملی و دیگر رسانه‌های رسمی کشور اعلام می‌شود.
شهرستان های بروجن، بن و شهرکرد در وضعیت هشدار می باشند.
 رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =