پایبندی به اخلاق" لازمه کار رسانه ای و مطبوعاتی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، بر رعایت موازین و اصول اخلاق رسانه ای توسط جامعه ی مطبوعاتی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «احمدحسین فتایی» گفت: ریشه کن شدن ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی است و رسانه بهترین امکان برای ایجاد روحیه وحدت و همدلی در سطح جامعه در راستای مقابله با این ویروس است.

وی تصریح کرد: اخلاق اصلی ترین لازمه ی فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی است و فعالان این عرصه باید در برخورد با همکاران خود و همچنین جامعه مخاطبشان، خود را ملزم به رعایت چارچوب های اخلاقی بدانند و در این صورت است که می توانند تاثیرگذاری بیشتری در سطح جامعه داشته باشند.

رضا نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت ساماندهی فعالیت های مطبوعاتی استان، گفت: ارزیابی رسانه های استان بر اساس میزان توجه و پرداختن به شاخصه های فرهنگی مورد تایید جامعه یکی از مهمترین موضوعاتی است که در برنامه ی کاری ما قرار دارد.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم نظارت بر رعایت اصول اخلاقی در نشریات و مطبوعات استان، ابراز داشت: نظارت دقیق بر رعایت اصول اخلاقی توسط نشریات و مطبوعات استان می تواند از تبدیل رسانه و مطبوعات به ابزاری برای دستیابی به اهداف و منافع شخصی جلوگیری کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =