نظارت بر بازار در استان اردبیل تشدید شد

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: نظارت بر بازار در استان تشدید شده و بر همین اساس طی هفته گذشته ۳ هزار و ۱۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان اردبیل انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر بازار در استان اردبیل تشدید شده و بر همین اساس طی هفته گذشته ۳ هزار و ۱۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در بخش کالا و خدمات انجام گرفته است.

وی افزود: از مجموع بازرسی‌های انجام یافته، برای ۱۱۲ مورد در بخش کالا و خدمات پرونده تشکیل یافته و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بازرسی‌ها در راستای کنترل بازار و اجرای طرح‌های نظارتی ویژه سازمان صمت با همکاری تنگاتنگ اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: این بازرسی‌ها در راستای کنترل بازار و اجرای طرح‌های نظارتی ویژه سازمان صمت استان، با همکاری تنگاتنگ اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های ذیربط انجام می‌شود تا با افرادی که اقدام به گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات صنفی می‌کنند، برخورد لازم انجام شود.

صادقی ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های دوره‌ای توسط بازرسان سازمان صمت استان، در مدت زمان یاد شده ۱۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌ علوم پزشکی، اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل صورت پذیرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =