نماینده مردم لاهیجان: جاماندگان «سهام عدالت» باید تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را مورد تأکید قرار داد و گفت: از دولت انتظار داریم برای مدیریت سهام عدالت برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرآنلاین از رشت : رسول فرخی :موضوع آزادسازی ۳۰ درصد از سهام عدالت و طرح‌هایی که این روزها دولت در حال انجام آن است را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دولت نخست باید تکلیف جاماندگان سهام عدالت را مشخص و در مراحل بعد برای مردم جهت نحوه مدیریت و فروش سهام عدالتشان راهکار تعیین می‌کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه کسانی که اطلاعات لازم در بورس ندارند و آموزش ندیده‌اند نمی‌توانند به خوبی سهامشان را مدیریت کنند گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و با موافقت ایشان با درخواست ریاست جمهوری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی‌سازی تمهیدات لازم برای تحقق این امر را فراهم کرد.

وی همکاری و مشارکت سازمان خصوصی‌سازی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه را برای آزادسازی سهام عدالت مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به موارد سه‌گانه مورد تأکید مقام معظم رهبری، این مراحل انجام شد تا شرایط بهره‌مندی هرچه سریع‌تر مردم از منافع و مدیریت سهام عدالت فراهم شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =