نمایشگاه «ملزومات جهیزیه» در رشت برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان از بازگشایی نخستین نمایشگاه پساکرونا در رشت خبر داد و گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه در رشت برپا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از رشت : آیت کاظم‌زاده هریس  با بیان اینکه نخستین نمایشگاه پساکرونا در رشت با رعایت تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود اظهار داشت: هفتمین دوره از سری نمایشگاه‌های ملزومات جهیزیه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان واقع در جاده رشت به تهران برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در تشریح جزئیات بیشتری از برپایی نمایشگاه ملزومات جهیزیه رشت عنوان کرد: با فراهم آوردن تمامی مقدمات لازم هفتمین دوره نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ ۲۶ خرداد تا ۳۰ خرداد به مدت ۵ روز در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

کاظم‌زاده هریس با اشاره به اینکه پس از تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا نمایشگاه بین‌المللی گیلان نیز با رعایت نکات ایمنی فعالیت خود را آغاز کرده است تصریح کرد: در نمایشگاه ملزومات جهیزیه گیلان شرکت‌های تولیدی و بازرگانی از چندین استان کشور آخرین محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند.

وی عرضه آخرین محصولات تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه را از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی هفتمین دوره نمایشگاه ملزومات جهیزیه استان گیلان ذکر کرد و بیان داشت: عرضه کالاها و اجناس با نازل‌ترین قیمت‌ها و فراهم بودن شرایط خرید با بیشترین تنوع از دیگر اهدافی است که با برگزاری این نمایشگاه محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان کالاهایی که در نمایشگاه ملزومات جهیزیه گیلان عرضه می‌شوند را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد: مبلمان، انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی، فرش دستباف، لوستر و کالای خواب از جمله کالاهایی هستند که قرار است در این نمایشگاه جهت بازدید عرضه شوند.

کاظم‌زاده هریس از استقبال خوب مردم جهت بازدید از نمایشگاه ملزومات جهیزیه استان گیلان در دوره‌های گذشته سخن گفت و با تأکید بر اینکه امیدواریم در هفتمین دوره این نمایشگاه نیز شاهد استقبال عمومی باشیم تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات ۱۶ تا ۲۲ از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه بازدید به‌عمل آورند.

وی ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوب و اثربخشی بین تولیدکنندگان ایجاد می‌شود که مطمئناً این موضوع در ارتقاء سطح تولیدات بسیار مؤثر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان سایر اهداف برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه را شناسایی نیازهای جامعه، اشتغال و تبادل اطلاعات برشمرد و گفت: ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان کشور، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات و افزایش قدرت خرید و قدرت انتخاب مردم از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =