تیم فوتبال پرسپولیس که با میزبانی از بنیادکار در سال 2009 همچنان رکورددار تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا در دوره جدید است، در هفته دوم بازی های امسال پایین تر از باشگاه های اندونزی و چینی در رده چهارم قرار گرفت.

پرسپولیسی ها که در هفته دوم رقابت ها در آزادی میزبان الوحده امارات بودند تنها 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آوردند که این میزان نزدیک به 15 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی است.

 در همان هفته "آرما"ی اندونزی با میزبانی از جئونبوک موتورز کره جنوبی، استادیوم 30 هزار نفری شهر مالانگ را پرکرد و عنوان پرتماشاگرین بازی هفته را به دست آورد.

 رده های دوم و سوم این جدول در هفته دوم هم در اختیار چینی ها است. تیانجین تدا در بازی با گامبا اوزاکای ژاپن 26 هزار و 866 نفر به استادیوم تیانجین آورد و شاندونگ لیوننگ، تیم برانکو ایوانکوویچ،20 هزار 821 نفر را در بازی با کرزو اوزاکا داشت و تقریبا نیمی از سکوهای ورزشگاه اسپورت سنتر شاندونگ را پر کرد.

 بر پایه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، النصر عربستان هم که میزبان استقلال بود با 12 هزار 878 تماشاگر در ورزشگاه سلطان فهد در جای پنجم ایستاد.

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرین IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
    0 0
    اول برای خودم و بعد برای فوتبال ایران و بعد برای بازیکنای ایران و بعد برای پول گزاف پرداختی به آنها متاسفم
  • نیوتن IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
    0 0
    بازی تراکتور مقاومت فصل قبل 120000 تماشاگر داشت ولی انعکاسش ندادن واقعا که
  • مهرداد خلیفه IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 0
    اقای نیوتن من یه استقلالیمدودواتیشه ولی پرسپولیس خیلی بیشتر از تراکتور تماشاگر دارد در ضمن بعد از اونم استقلاله بعد تراکتور