صدور ۷۰ فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در سمنان

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از صدور ۷۰ فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: تا کنون در حدود ۷۰ فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی و همچنین تعداد  ۱۳۵ فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه در استان صادر شده است و ۵۴ فقره مجوز نیز برای شرکت های دانش بنیان در سطح استان صادر گردیده است.

وی تصریح کرد: در راستای فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نام گذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان ((جهش تولید)) و همچنین حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی ، صنایع معدنی و تجاری سطح استان سمنان و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان با تدوین برنامه جامع و کامل تحقیقاتی و پژوهشی تلاش نموده است تا در جهت رفع مشکلات پیش رو گام های موثری بردارد.

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: بر اساس شاخص های ارزیابی ، صدور جواز و پروانه های فنی و مهندسی ، اجرای دوره های آموزشی با مخاطبین مدیران واحد های صنعتی و معدنی و صنوف و صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه ، اجرای دوره های آموزشی ، استارت آپ ها و صنایع های تک  و انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسی معادن جهت اجرای دوره های معدنی را از مهمترین اقدامات این سازمان در حوزه آموزش ، پژوهش و فناوری می باشد.
مهدی میرکو اجرای طرح های فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی ( فاجد) ، اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی ، پسا دکتری صنعتی ، همکاری صمیمانه با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه ، برگزاری طرح های تاپ و استقرار سیستم چرخه ی بهره وری و برگزاری جلسات پژوهشی و آموزشی را از دیگر فعالیت های حوزه آموزش و پژوهش سازمان صمت استان نام برد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =