سردار فدوی: آمریکایی‌ها را مجبور به تمکین کردیم /اگر مشکلی داریم باید پای کار برویم

دریادار فدوی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آوریم، گفت: در هر عرصه ای با آمریکا روبه‌رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اظهار داشت: مردم ایران مردمی انقلابی هستند. رزمندگان و بسیجیان در اوایل انقلاب در دفاع از انقلاب، دفاع از مقدسات و دفاع از حریم اهل بیت(ع) گام برداشتند و به‌عنوان پشتوانه بزرگ و اساسی برای کشور هستند.

وی افزود: راه رزمندگی راه جان دادن است و این سربلندی به برکت اسلام و انقلاب اسلامی بوده و عظمت و بزرگی شهدا در دل مادران و خانواده آنان قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان مازندران استانی علوی است که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: شهدای ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به دفاع از حرم و جبهه حق انقلاب اسلامی پرداختند و طبق قاعده حق پیروزی با حزب‌ الله بوده و بدانیم بر اساس وعده خدا پیروزی از آن حزب الله است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس کشورها با صدام متحد شدند. رزمندگان اسلام به ندای امامشان لبیک گفتند و به دفاع از خاک کشور پرداختند و طبق فرموده امام راحل، مکلف به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آوریم، گفت: در هر عرصه‌ای که با آمریکا روبه‌رو شدیم آنها را وادار به تمکین کردیم.

دریادار فدوی با بیان اینکه اگر مشکلی داریم باید پای کار برویم و اگر پای کار نرویم، کاری انجام نمی شود، تصریح کرد: بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اگر طبق قاعده قرآن عمل کنیم با همدلی، هم افزایی  و وحدت می‌توانیم بر مشکلات و کاستی ها فائق آمده و این انقلاب را  به‌دست صاحب اصلی آن برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: پاسداری خدمت صادقانه به مردم است و بازنشستگی ندارد؛ امیدواریم با کمک سپاه، بسیج، مردم و مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و ماموریت ها را به‌خوبی انجام دهیم.


2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400366

برچسب‌ها