دست خالی فرهاد مجیدی برای شروع دوباره لیگ

ایسنا نوشت: تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر با چندین بازیکن مصدوم مواجه شده است و این مساله کار آبی‌پوشان را سخت کرده است.

با شروع شدن تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر برخی تیم‌ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند و استقلال از این تیم‌هایی است که از این مساله رنج می‌برند.

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی‌پوشان در جریان تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار مصدومیت شده‌اند. در حال حاضر بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و محسن کریمی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته‌اند،‌ هنوز آمادگی کامل خود را برای ملحق شدن تمرینات جمعی تیم را ندارند و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از حضور در مستطیل سبز محروم  خواهد بود. همچنین شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به علت مهیا نبودن شرایط بدنی خود،‌ آمادگی کاملی برای حضور در تمرینات جمعی تیم و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات را ندارند و حضور آنها در چند مسابقه اول استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جدیدترین آسیب‌دیدگان استقلال میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی هستند که دیروز (چهارشنبه) در جریان دیدار دوستانه با تیم فوتبال رایکای بابل دچار مصدومیت شدند و باید دید استقلال با این تعداد بازیکنان نا آماده و مصدوم چه برنامه‌ای برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =