۱ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
پاتوسی ممکن است دیگر به ایران بازنگردد

ورزش سه نوشت: آیاندا پاتوسی هافبک تهاجمی اهل افریقای جنوبی فولادخوزستان در حالی به ایران بازنگشته که گفته می شود پیشنهاداتی از دیگر لیگ های آسیایی دارد.

رئیس باشگاه کیپ تاون افریقای جنوبی اعلام کرد که این بازیکن از سه کشور ایران، کره و امارات پیشنهاد دارد هرچند او می گوید که کیپ تاون توان حفظ این پاتوسی را ندارد. این بازیکن سابق استقلال به صورت قرضی از کیپ تاون به فولاد خوزستان پیوسته بود .


آیاندا پاتوسی در حال حاضر در تمرینات تیم کیپ تاون حضور دارد اما بزودی قصد دارد بار دیگر این کشور را برای بازی کردن ترک کند.  کمیتس درباره پاتوسی گفت:" آیاندا پاتوسی بازیکن ما است و هنوز چندسال با او قرارداد داریم اما او قطعا به خاورمیانه بازخواهد گشت. تقاضاهای زیادی برای او وجود دارد؛ ما قصد داریم از او به خوبی مراقبت کنیم اما احتمالا او طی دو هفته دیگر کشور را ترک می کند."


او افزود:" او اکنون در افریقای جنوبی است و دارد با ما تمرین می کند. پاتوسی هم مثل دیگر بازیکنان تست های کرونا را پشت سرگذاشت. با اینحال تیم هایی از سه کشور دنبال جذب او هستم و من منتظر هستم تا بدانم کدام گزینه جذاب تر خواهد بود. ایران، امارات و کره جنوبی کشورهایی هستند که تیم هایشان پاتوسی را می خواهند." مدیرعامل کیپ تاون می گوید که دلیل عدم حفظ این بازیکن این است که آن ها از نظر مالی توان رقابت با تیم های خارجی را ندارند:" او بسیار خوشحال است  و ما نمی توانیم با پولی که به او می دهند رقابت کنیم. او پول خوبی در می آورد و ما هم نمی توانیم جلوی او را بگیریم. ما سه سال دیگر با او قرارداد داریم و شاید این فرصت پیش بیاید که برای ما نیز بازی کند."

او گفت:" ما از داشتن او در اینجا نگران نیستیم و دوست داریم او را در ترکیب اصلی تیم قرار بدهیم. یک رابطه عالی بین او و باشگاه وجود دارد. او در پاسخ به این سوال که آیا پاتوسی از لیگ های داخلی هم پیشنهاد دارد گفت:" علاقه ای به انتقال او به تیم های باشگاهی افریقای جنوبی نداریم.


پاتوسی با وجود نمایش خوبی که در سال های اخیر در باشگاه هایش داشته اما هیچگاه نتوانسته مربیان تیم ملی کشورش را برای دعوت او به تیم ملی قانع کند.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =