داستان سریالی که در ایام اربعین از شبکه ۳ پخش می‌شود

فارس نوشت: کارگردان سریال «نجلا» گفت: قسمت های پایانی این سریال در کربلا رخ می دهد و تصویربرداری ما در عراق بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل بیماری کرونا دارد و اگر هم نتوانیم به عراق برویم بخش های مربوطه را در تهران دکورسازی می کنیم.

خیرالله تقیانی پور کارگردان و نویسنده  با اشاره به ساخت سریال «نجلا» گفت: از زمانی که طرح این سریال به من پیشنهاد شد تا الان و با گفت و گوهایی که با نویسنده ها داشتیم، تغییراتی در طرح اولیه مان صورت گرفته است.   قهرمان هایمان همان قهرمان های طرح قبلی هستند، اما از لحاظ جغرافیایی و تاریخی و زمانی و همچنین تعداد کاراکترها و قصه ها تغییراتی داشتیم. طرح اولیه «نجلا» در زمان جنگ رخ می داد.

این کارگردان نیز ادامه داد: قصه «نجلا»‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

وی درباره تصویربرداری این سریال در عراق نیز گفت: به هر حال باید جغرافیای عراق و برخی روستاهایش را در قصه نشان دهیم. قسمت های پایانی ما در کربلا رخ می دهد و همه چیز بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل شیوع بیماری کرونا دارد. آبادان و خرمشهر از لوکیشن هایی هستند که حتما در آنجا تصویربرداری خواهیم داشت، اما در مورد عراق هنوز نمی دانم. اگر هم نتوانیم به عراق برویم در تهران دکورسازی می کنیم.

تقیانی پور همچنین با اشاره به دکورسازی در تهران افزود: باید بخشی از خرمشهر و آبادان در زمان قبل از جنگ را دکورسازی کنیم. بسیاری از سکانس هایمان در تهران ضبط می شوند، اما سکانس های خارجی، کوچه، خیابان، سمبل های خرمشهر و آبادان، پالایشگاه، رود کارون و ... را باید در خرمشهر تصویربرداری کنیم. همچنین بوستان ولایت و هشتگرد از جمله مکان هایی هستند که در آنها دکورسازی شده است.

حسام منظور،‌ هدایت هاشمی، سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، سوگل طهماسبی، وحید نفر، سیروس همتی، سید مهرداد ضیایی،‌ مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی،‌ مرتضی شاکر از بازیگران این سریال هستند.

سعید سعدی تهیه کننده و سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه از نویسندگان این سریال هستند که قرار است در ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =