نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: نباید در مقابل هجمه به دین عقب‌نشینی کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در برخی شبکه‌های اجتماعی هجمه‌های زیادی علیه دین و ارزش‌های معنوی می‌شود گفت: نباید در برابر این هجمه‌ها بی‌تفاوت بود و عقب‌نشینی کرد.

 به گزارش خبرآنلاین ازگرگان :  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که در برخی از شبکه‌های اجتماعی هجمه زیادی به دین و ارزش‌های معنوی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید پاسخ این هجمه‌ها و شبهات را هوشمندانه داد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که بازیچه دشمنان ما شده‌اند، افرادی کم اطلاع هستند که مراکز فرهنگی و فکری ما باید با کار دقیق پاسخ این شبهات را بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان ادامه داد: در شرایط حساس فعلی نباید نسبت به این هجمه‌ها بی‌تفاوت بود و عقب‌نشینی کرد بلکه باید در مقابل آنان به روشنگری پرداخت.

وی گفت: استفاده از ظرفیت شهدا برای دفاع از دین یکی از مناسبت‌ترین شیوه‌هاست. شهدای شاخصی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که موجب عزت و سربلندی ملت ایران شده است، ظرفیت بالایی برای الگوسازی دارند.

نورمفیدی افزود: شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی باید درست و براساس نیاز روز به جوانان معرفی شوند.

وی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نباید فقط به‌دنبال جمع‌آوری وصیت نامه شهدا باشد بلکه فکر و برنامه‌ریزی برای مقابله با تبلیغات منفی دشمن نیز از اقداماتی است که این بنیاد در دستور کار قرار دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =