لینک جوابدهی آزمایش کرونا بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرار گرفت

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از بارگذاری لینک جوابدهی آزمایش کرونا بر روی سایت این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید راشد جزایری افزود: این لینک با هدف دسترسی آسان تر شهروندان به پاسخ آزمایشات کرونا و جلوگیری از لزوم مراجعه حضوری افراد به مراکز و پیشگیری از تجمعات و محدود وحذف چرخه انتقال بر روی صفحه اصلی سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به آدرس: www.skums.ac.ir قابل دسترسی است.
به گفته وی، با فراهم شدن این امکان جواب آزمایش ۵۵۳۸ نفر که تا سی ام خردادماه ۹۹ نمونه سرپایی داده و جواب آنها در سامانه سیب ثبت شده است در دسترس متقاضیان قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: اطلاعات لینک جوابدهی به آزمایشات کرونا محرمانه و تنها با وارد نمودن کد ملی فرد، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
جزایری با بیان اینکه، نتایج آزمایشات تا ۳روز اعتبار داشته و نتایج اعلام شده بر اساس آخرین نتیجه آزمایش افراد می باشد، بر اساس راهنمای این سایت باتوجه به نتایج مثبت یا منفی توصییه های آموزش خاص براساس دستورالعمل ها وپروتکل های بهداشتی به افراد ارائه خواهد شد که عمل به نکات نقش ارزنده ای در مقابله با بیماری وجلوگیری از انتقال وسرایت دارد و از افراد دارای علایم یا کسانی که در خانواده با بیمار مبتلا به کرونا در ارتباط بوده اند خواست برای غربالگری به مراکز خدمات جامع سلامتی که تحت پوشش خدمات آن هستند مراجعه نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =