آغاز روند بازسازی ساختمان فرهنگسرای ارشاد الیگودرز در آینده نزدیک

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: بازسازی ساختمان فرهنگسرای ارشاد الیگودرز در آینده نزدیک آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، احمدحسین فتایی؛ گفت: این ساختمان در راستای تعاملات فرهنگی دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفت تا در راستای ایجاد کتابخانه ی عمومی اندیشه از آن استفاده شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه از سال ۱۳۹۶ که این ساختمان بلا استفاده بوده، اداره کل کتابخانه های عمومی هنوز در راستای تحویل ساختمان به مالک اصلی اقدام ننموده و شاهد هستیم که این ساختمان فرهنگی، مستهلک شده و نیازمند بازسازی مجدد است.

فتایی ادامه داد: پیگیری های لازم در این خصوص صورت گرفته و قرار است این ساختمان طی چند روز آینده تخلیه و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گیرد تا روند بازسازی آن در آینده نزدیک آغاز شود.

فرماندار الیگودرز نیز در این بازدید، گفت: موقعیت مکانی این ساختمان منحصر به فرد است و شکل کنونی آن که به مخروبه ای مبدل شده، اصلا مورد قبول نیست و اداره کل کتابخانه ها باید هرچه سریعتر نسبت به تخلیه و تحویل آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نماید.

کشکولی ابراز داشت: بنا به نظر کارشناسان و متخصصین، این ساختمان نیاز به تخریب ندارد و در صورت بازسازی مجدد می توان از آن به عنوان مرکزی برای فعالیت های فرهنگی و هنری بهره گرفت و سرانه ی فضای تخصصی شهرستان را افزایش داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =