ضعف در نظارت، مدیرکل و مدیر حراست را پای میز محاکمه کشاند

فارس نوشت: رئیس‌کل دادگستری گلستان از محاکمه مدیرکل و مدیر حراست دامپزشکی گلستان بخاطر عدم نظارت بر عملکرد مدیران زیرمجموعه اداره‌کل خبر داد.

هادی هاشمیان شامگاه گذشته در جلسه نشست تعاملی شورای قضایی گلستان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه هرچه اوضاع اجتماعی نابسامان شود پرونده‌های قضایی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار زندانی در زندان‌های استان دوران محکومیت خود را می‌گذرانند، تاکید کرد: این در حالی است که در سال گذشته غریب به پنج هزار رای مجازات جایگزین حبس صادر کردیم و اگر صادر نمی‌کردیم اوضاع زندان به چه صورت می‌شد.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: یکی از مسائلی که دستگاه‌های استان می‌توانند به قوه قضائیه در صدور رای جایگزین حبس داشته باشند پذیرش این مجرمان در اجرای رای جایگزین است.

هاشمیان گفت: بسیاری از این محکومان زندانی نیستند و متاسفانه اوضاع اجتماعی این‌ها را زندانی کرده و بسیاری از اینها مجرمان جرائم غیرعمد، محکومان مهریه و جرائم مالی هستند.

هاشمیان بیان کرد: سال گذشته مدیرکل دامپزشکی گلستان و مدیر حراستش را برای پرونده‌ای پای میز محاکمه آوردیم و تشکیل پرونده دادیم چون مدیران زیرمجموعه آنها تخلف کردند و این افراد نظارت نداشتند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =