اجرای ۳۴ پروژه تفریحی و گردشگری در بام خرم‌آباد

استاندار لرستان از اجرای ۳۴ پروژه در طرح اولیه توسعه مرکز تفریحی و گردشگری بام خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید موسی خادمی» با اشاره به وجود بام بعنوان یکی از ظرفیت ها و استعدادها در استان، افزود: از ۷۰۰ هکتار مساحت این مجموعه ۶۰۰ هکتار آن فضای سبز است و بخش اصلی آن فضای سبز و درختکاری و به طور اخص درختان مثمر از ویژگی‌های مجموعه مورد نظر است.

وی عنوان کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که در منابع دولتی داریم و نیازمندی‌هایی که منطقه دارد تا کنون نتوانسته‌ایم سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه انجام دهیم.

خادمی گفت: از اجرای طرح‌های حامی محیط زیست در این مجموعه استقبال می‌کنیم تا فضای مناسبی برای شهروندان لرستان و سایر استان‌ها فراهم شود.

استاندار لرستان بیان کرد: طرح اولیه آن با ۳۴ پروژه مختلف مطابق با استانداردهای بین‌المللی از جمله ایجاد شهر بازی سرپوشیده، مراکز بوم‌گردی، سایت اسب سواری، پیست‌های دوچرخه‌سواری، ماشین سواری، ورزش‌های هوایی و باند فرود و سایر مواردی که می‌توانند ضمن سازگاری با این مجموعه ایجاد جاذبه گردشگری داشته باشند، مورد نظر است.

وی تصریح کرد: این طرح توسط مشاور تهیه شده و امروز با سازمان‌های مردم نهاد موضوع را مطرح کرده و انتظار داریم با کمک آنها این پروژه را مدیریت کنیم و در آینده نزدیک این طرح را برای جذب سرمایه‌گذار به فراخوان گذاشته که بتوانیم در هر قسمتی سرمایه‌‍گذاری لازم را انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =