پنالتی برای پیکان درست بود؛بیرانوند روی شانه‌های بازیکن حریف

نادر جعفری کارشناس داوری در خصوص قضاوت داوران دیدار پیکان و پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نادر جعفری قضاوت تیم داوری این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و در خصوص داوری محمد حسین زاهدی فرد و همکارانش در این دیدار گفت:« این دیدار همان طور که قابل پیش بینی بود متاثر از بیماری کرونا بود. با توجه به درگیری های کمتر تعداد خطاهای رخ داده در این دیدار کمتر بود. البته این موضوع باعث شده بود توپ بیشتر در زمین گردش پیدا کرده و داور بیشتر جابه جایی داشته باشد که این مساله باعث می شود داور نیازمند آمادگی جسمانی بیشتری باشد.»
جعفری در ادامه گفت:« تشخیص های خطاها از سوی داور این دیدار درست بود و کارت های زرد هم به درستی به خاطیان داده شد که از جمله آن می توان به اخطار داور به افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس اشاره کرد که تصمیم داور کاملا درست بود.»
این کارشناس داوری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پیکان هم این واکنش را نشان داد:« دست علیرضا بیرانوند روی شانه مهاجم پیکان قرار گرفت و داور به درستی اعلام پنالتی کرد. در این صحنه نیازی به جریمه شخصی برای بیرانوند نبود. در وقت های تلف شده نیز کارت زرد برای شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس کافی بود چرا که فرصت آشکار گل نبود. »
این کارشناس داوری در پایان گفت:« با توجه به اینکه بازی ها بدون حضور تماشاگران برگزار می شود فشاری برای قضاوت داوران وجود ندارد و در این شرایط کار داوران راحت تر می شود چرا که افراد قانون ناپذیر در صحنه ها مشخص می شود.»

بیشتر بخوانید:این پرسپولیس جام ‌می‌خواهد

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =