اختتامیه جشنواره مجازی روز قدس میراث، ماندگار استان کرمان

همزمان با دهه کرامت آیین اختتامیه نخستین جشنواره مجازی لب‌زنی"دابسمش" و نقاشی کودکان با عنوان "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان: اختتامیه نخستین جشنواره مجازی استانی لب‌زنی"دابسمش" و نقاشی کودکان با عنوان جشنواره "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان امروز در تالار اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان و برگزیدگان جشنواره همراه بود.

محمد انکوتی ۱۰ ساله از کرمان موفق به کسب رتبه نخست بخش دابسمش نخستین جشنواره مجازی استانی لب‌زنی استان کرمان شد و ملیکا محسنی ۱۱ ساله از بافت و سجاد کدخدایی ۱۲ سال از کرمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند، همچنین مرجان مهرابیان ۱۲ ساله از کرمان موفق به کسب رتبه نخست بخش نقاشی و طاها صفا ۶ ساله از کرمان و کیمیا اسماعیلی ۱۲ ساله از راور نفرات بعدی بخش نقاشی نخستین جشنواره مجازی استانی کرمان با عنوان "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان شدند.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد هزار و ۵۹۰ اثر در بخش نقاشی کودکان و ۵۷۴ اثر در بخش لب‌زنی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و نفرات چهارم تا پانزدهم نیز شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =