سنجش ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به مدارس لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به مدارس لرستان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «علیرضا نخعی» افزود: طرح سنجش نوآموزان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در ۲۶ پایگاه سنجش در سطح استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بافت جغرافیایی و کوهستانی بودن لرستان از بسیج تمام امکانات برای اجرای طرح دقیق سنجش استفاده می شود و امسال ۲۴ هزار نو آموز از ۲۱ تیر ماه تا اوایل مهرماه به نوبت در این طرح شرکت خواهند کرد.

نخعی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: در همه پایگاه های سنجش سطح استان تب سنج و مواد ضدعفونی در نظر گرفته شده، عوامل اجرایی هم با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی اقدام به سنجش سلامت جسمانی نو آموزان می کنند.

نخعی عنوان کرد: ۱۵ تیرماه شروع ثبت نام برای شرکت در طرح سنجش است که نام نویسی از طریق مدارس انجام می شود و روزانه ۲۰ نفر در هر پایگاه معاینه خواهند شد.

اسماعیلی با اشاره به شرکت ۹۹ درصدی نوآموزان در طرح سنجش سال گذشته افزود : امسال چهار پایگاه سنجش اضافه شده و ۱۸۰ نفر هم کار ارزیابی و سنجش سلامت نو آموزان را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: هزینه سنجش هر نفر مبلغ ۴۰ هزار تومان است که برای نوآموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی و مناطق عشایری رایگان انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =