ساخت مستند دوقسمتی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فرایند تصویربرداری مستند دوقسمتی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، بهنام مطلبی اظهار کرد: این برنامه باهدف معرفی بهتر فرهنگ وقف و آشنایی بیش‌ازپیش مردم با امامزادگان استان سمنان ساخته می‌شود.
وی افزود: این برنامه از محل بند چ قانون بودجه و با همکاری صداوسیمای مرکز سمنان در حال ساخت است که پس از تکمیل فرایند ساخت از سیمای مرکز سمنان پخش خواهد شد.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: وقف یکی از سنت‌های نیکوست که از گذشته وجود داشته و از گذشتگان ما به میراث رسیده است.
وی عنوان کرد:  یکی از وظایف و مأموریت‌های ما در روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان استفاده از ظرفیت‌های رسانه جهت معرفی ابعاد مختلف وقف به‌عنوان یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون‌رفت از بسیاری از معضلات اجتماعی است.
مطلبی اظهار کرد: بر همین اساس با ارتباط‌گیری با صداوسیما و سایر رسانه‌های برخط و مکتوب تلاش داریم تا آثار و برکات وقف را برای مردم بازگو نماییم.
وی خاطرنشان کرد: به حمدالله تعامل و ارتباط خوبی با رسانه‌های استان برقرار است و زحمات تمامی رسانه‌های استان در جهت انعکاس آثار و برکات موقوفات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بقاع متبرکه سطح استان جای تقدیر و تشکر دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =