کمیته امداد توان عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در مشاغل خانگی را دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه کمیته امداد توانایی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در مشاغل خانگی را دارد گفت: اگر اشتغال خانگی را بدهند هم پاسخگو هستیم و هم در بخش مشاغل خانگی می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز: ‌مرتضی بختیاری در امروز در مراسم تحویل همزمان یک‌هزار واحد مسکونی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد،یک‌هزار و ۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان و دو هزار کالای دیگر بین مددجویان کمیته امداد استان فارس که با حضور خیران و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه کمیته امداد در نظام مقدس اسلامی بال مهربانی نظام است، ما باید چتر بیندازیم، یتیم‌هایی که به هر دلیل بی‌سرپرست شدند باید بزرگ شوند و همراه با کار فرهنگی سنگرهای خدمت را به دست بگیرند.

وی تاکید کرد: برخی بر این باورند کمیته امداد تنها از صندوق صدقات، صدقات را جمع آوری و به نیازمندان کمک می‌کند، و این در حالی است که در کنار این رسالت مهم، کمیته امداد مکلف است از سالمندان و بیماران صعب‌العلاج به صورت مادام العمر حمایت کند.

بختیاری همچنین در سخنان خود با قدردانی خیران مسکن‌ساز استان فارس گفت: این استان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری در کمیته امداد پیشرو بوده است؛ وحدت و همدلی که در استان فارس حول نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس و نمایندگان مجلس وجود دارد سبب شده این استان در عرصه‌های مختلف پیشرو باشد.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سبدی که برای محرومان برنامه داریم جایگاه مسکن بسیار مهم است چرا اگر در این زمینه کمک نشود به دلیل بالا بودن هزینه امکان خانه‌دار شدن مددجویان وجود ندارد.

بختیاری در مورد فعالیت‌های کمیته امداد فارس در حوزه اشتغال نیز بیان کرد: کمیته امداد فارس سال گذشته ۱۲ هزار اشتغال با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ایجاد کرده است.

بختیاری افزود: برای امسال نیز ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان فارس پیش‌بینی شده که امیدواریم به نتیجه مثبت دست یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =