استاندار قم:مدیریت دقیق بحران سبب کنترل تلفات و آسیب‌های کرونا می‌شود

استاندار قم گفت: مدیریت دقیق بحران، موجب کنترل تلفات و آسیب‌های کرونا می‌شود؛ از این رو از مدیران و مسئولان اجرایی، انتظار همراهی بیشتری در مدیریت بحران کرونا داریم.

به گزارش خبرآنلاین از قم :بهرام سرمست با توجه به شرایط قرنطینه به واسطه مثبت شدن تست کرونا، امروز در ارتباط مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس با اعضای شورای معاونان اظهار داشت: باید قدردان نعمت سلامت و امنیت و توفیق خدمت به مردم باشیم، بنده نیز برای سلامتی خود و بیماران گرفتار کرونا طلب دعای خیر دارم.

استاندار قم افزود: شیوع کرونا، آزمونی سخت است که برای گذر از آن به عنایت الهی و تلاش روزافزون نیاز است، در این شرایط بحرانی می‌طلبد همه مسئولان و مدیران در خصوص اجرای وظایف خود، نهایت تلاش را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدیریت دقیق بحران، موجب کنترل تلفات و آسیب‌های کرونا می‌شود؛ از این رو از مدیران و مسئولان اجرایی، انتظار همراهی بیشتری در مدیریت بحران کرونا داریم.

سرمست بیان کرد: اجرای تخصصی امور و هدایت صحیح مسائل، شرایط بحرانی را التیام می‌بخشد و امیدواریم اعضای شورای معاونین در دو هفته پیش رو که در استراحت به سر می‌برم پیگیر امور و مصوبات باشند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم باید در سازمان‌های اجرایی و در میان معاونین اتفاق بیفتد، ما نیز از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس، مسائل را رصد می‌کنیم و در هر کجا نیاز به ورود بنده باشد قطعا اقدام می‌کنم تا خللی در امور ایجاد نشود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =