مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رضوی تمدید شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه جاری تمدید شده است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «فرشته طهماسبی» افزود:  اما با توجه به استقبال شرکت کنندگان امکان تمدید مجدد این رویداد وجود دارد.

وی اضافه کرد: تا کنون ۲۴ هزار نفر در لرستان در این جشنواره  شرکت کرده اند افزود: این رویداد در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی شرکت کنند.

طهماسبی تصریح کرد: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فرهنگ سبک زندگی امام رضا(ع) و معرفی تازه های نشر در سبک زندگی معصومین برگزار می شود.

وی گفت: علاقمندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

طهماسبی تصریح کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه به پرتال اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به نشانی www.lorestanpl.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: با شیوع بیماری کرونا در سطح استان به منظور مقابله به شیوع هرچه بیشتر این بیماری کتابخانه های عمومی استان تعطیل شدند و اکنون در طی سه مرحله این کتابخانه ها به رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =