ارتفاع‌سازی در سمنان محدودیتی ندارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت استان سمنان باهدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی جمالی‌نژاد روز پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان گفت : ارتفاع‌سازی در زنده تر شدن شهرها ، افزایش درآمد شهرداری ها و جمعیت تاثیر شایانی دارد.
وی خاطر نشان کرد: طرح های عمرانی خوبی در شهر سمنان در حال ساخت است که با برنامه ریزی اصولی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی استانداری سمنان از شهرداری ها مطلوب بوده و این روند ادامه یابد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان ،افتتاح طرح‌های شهری و روستایی استان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی ایران(شرکت عقاب افشان ) در قالب سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =