نماینده مردم گرگان در مجلس: انگیزه تولیدکنندگان از بین رفته است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انگیزه تولیدکنندگان برای تولید از بین رفته است زیرا می‌گویند برای گرفتن مجوز باید هفت خوان رستم را طی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در شرایطی که سرمایه اجتماعی ما آسیب‌دیده مهم‌ترین وظیفه ما ارتقای این سرمایه و مهم‌ترین مولفه رضایت اجتماعی است.

وی افزود: عناصر مختلفی در تحقق رضایت مردم نقش دارند اما مدیران و به‌ویژه مدیران شهرستانی نقش مهم‌تری در این مسیر دارند و در خط مقدم هستند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کار امروز شهرستانی نباید به فردا موکول شود و کارهایی که مسئولان و مدیران خودشان می‌توانند انجام دهند را به مدیران بالادستی محول نکنند.

وی اضافه کرد: مردم ما فهیم، دلسوز و دغدغه‌مند هستند و اگر به ادارات مراجعه می‌کنند و نمی‌توانیم به آنها پاسخ مثبت بدهیم باید وقت بگذاریم و آنها را قانع کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های جهش تولید نباید فقط به این مناسبت باشد گفت: پروژه‌ها باید واقعا در جهش تولید موثر باشند، موانع تولید تا حدود زیادی شناسایی شده و اکنون باید راهکارهای برطرف کردن آن را بیابیم و ۸۰ درصد مسائل در قالب گفت‌وگو قابل برطرف شدن است.

منتظری افزود: انگیزه تولیدکنندگان برای تولید از بین رفته زیرا می‌گویند برای گرفتن مجوز باید هفت خوان رستم را طی کنیم.

وی با تاکید بر رونمایی از مدل گرگان ۱۴۰۴ خاطرنشان کرد: به مدل مفهومی گرگان توسعه یافته در مدل ۱۴۰۴ نیاز داریم و این رونمایی باید با حضور نخبگان گرگانی انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =