تحقق جهش تولید با حمایت جدی از صنعتگران

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: فعال کردن بخش معدنی، احیای واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل شده و رفع موانع صنعتگران استان قزوین از اولویت‌های امسال برای تحقق شعار «جهش تولید» است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در نشست با استاندار قزوین اظهار کرد: برای گره گشایی از مشکلات صنعتگران باید اطلاعات دقیقی از مشکلات، توانمندی‌ها، راهکارها در بخش صنعت داشته باشیم و با خرد جمعی برای حل مشکلات برنامه ریزی کنیم.
او اضافه کرد: از آنجا که بیش از ۴۰درصد تولید ناخالص ملی در حوزه صنعت تأمین می‌شود لذا باید به بخش صنعت و معدن و تجارت اهمیت ویژه دهیم و با جدیت برای رفع موانع همت کنیم.
رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: با نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» ما نیز همگام با این شعار بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در ۷ محور مهم گام برمی داریم و در این راستا ۴۰برنامه را عملیاتی می‌کنیم.
افضلی گفت: توجه به ساخت داخل، توسعه صادرات غیرنفتی، بهینه سازی کسب و کار، تأمین منابع مالی، توسعه فعالیت‌های معدنی، از شاخصه‌های مهمی است که در دوره جدید مورد توجه قرار می گیرد تا جهش تولید محقق شود.
رئیس سازمان صمت بیان کرد: جهش تولید نیازمند برنامه ریزی و پشتوانه پژوهشی و تحقیقی است و امسال به این موضوع اهمیت ویژه می دهیم تا کارها شتاب گیرد.
این مقام مسئول بیان کرد: فعال کردن بخش معدنی از دیگر رویکردهای ما در سال جاری است و در کنار آن احیای واحدهای غیر فعال و نیمه تعطیل و بازگرداندن آنها به چرخه تولید در اولویت قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =