ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی از نظر ارتباط با رسانه ها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی در شورای اطلاع‌رسانی استان به لحاظ ارتباط با رسانه ارزیابی می شوند و گزارش حاصله به استاندار ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی در نشست شورای اداری استان با تاکید به این موضوع و اینکه باید روال و فرآیند اطلاع رسانی در استان اصلاح شود ، افزود : مدیران اجرایی باید همواره پاسخگوی سوالات مردم در خصوص عملکرد اداره متبوع خود باشند و اطلاعات پیچیده به مردم ندهند و متناسب با نیاز مخاطب مطالب را ارائه کنند.
وی متذکر شد : در تمامی حوزه ها بایست کار حرفه ای و متناسب با وظایف هر دستگاه اجرایی عمل شود ، این مهم تنها مختص یک دولت نیست و همواره باید اطلاعات درست و دقیق به مردم ارائه شود .
اکرمی با تاکید به اینکه رسانه ها و افکار عمومی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند ، چرا که شایعه بر بستر بی اطلاعی ایجاد می شود ، ادامه داد : متأسفانه بعضی از مدیران استان طی انجام مسئولیت خود ، مراجعه‌ای به صدا و سیما یا دیگر رسانه ها با وجود دعوت هایی که از آنها صورت گرفته نداشته اند و به طور کلی ارتباط ضعیفی دارند که این به معنای ارتباط نداشتن مدیر با مردم است.
معاون استاندار مرکزی بیان نمود : یکی از قدرت های اصلی در زمان فعلی، قدرت نشر و تبادل اطلاعات است چراکه به طور شبانه روزی دشمنان اسلام اعم از اسرائیل، منافقین آلبانی، لندن، آمریکا و سایر کشورها برای مردم ایران تولید اطلاعات می کنند و اطلاعات نادرست به خورد مردم می دهند. همه مدیران باید بدانند ارائه اطلاعات شفاف به مردم بهترین راه مقابله با حمله دشمنان است.                                      

اکرمی تاکید کرد : دشمنان بر چهار محور القای فاسد بودن همه مدیران، ناکارآمدی و سوء مدیریت و سیاهی و تباهی مطلق در جامعه، اخباری تولید کرده و بین مردم کشور برای تضعیف روحیه و رونق بی‌اعتمادی منتشر می‌کنند، بر این اساس برای مقابله با هجمه دشمنان، در سال ۹۷ شورای اطلاع‌رسانی تأسیس شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =