۱۹۲ بیمار مشکوک به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری/۵ نفر مثبت قطعی / ۳ مورد فوتی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۵ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شده است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر مجید شیرانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۹۲ نفر با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند و ۳۱ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی ادامه داد :طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۵ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی افزود : هم اکنون ۷۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اظهارتاسف  گفت : طی ۲۴ساعت گذشته، با ۳ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۶۳ نفر رسید.

 گفتنی است ،هم اکنون ۱۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

  با موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های اعمال شده در چهارمحال و بختیاری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

   کلیه مدارس، مدارس شبانه روزی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، همایش و سمینارها، چای و قهوه خانه ها، سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه  و مشاغل حوزه ۳ و ۴ در ۸ شهرستان استان به مدت یک هفته تعطیل شد.

 همچنین استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها ، تلارهای پذیرایی، مساجد و مصلی ها، باشگاه های ورزشی و ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جدو و موارد مشابه، شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی تا پایان هفته جاری تعطیل می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =