پلیس سمنان ۱.۴ تن موادمخدر کشف کرد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک تن و ۴۹۱ کیلوگرم موادمخدر پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سردار عبدالله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: طبق پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور به دست آمد.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی بر روی فعالیت های اعضای این باند، مشخص شد این انتقال در قالب یک کاروان و با اسکورت چند خودرو مسلح انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در همین راستا و پس از برگزاری نشست ها و جلسات متعدد کارشناسی و بررسی تمامی جوانب امر، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه نیز به عمل آمد.

به گفته حسنی، با آغاز عملیات و هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، زانتیای حامل بار در محور خاشـ ایرانشهر شناسایی و دستور ایست پلیس به خودرو مورد نظر صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به فرار راننده زانتیا از صحنه و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز، افزود: خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد و سرنشینان آن به سوی ماموران پلیس تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر آغاز شد.

حسنی بیان کرد: آتش پرحجم ماموران پلیس در این درگیری ۳ ساعته، سوداگران مرگ را مجبور به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات کرد.

وی با اشاره به مهار آتش توسط ماموران پلیس و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم سوخته تریاک و ۹۱ و نیم کیلوگرم تریاک از خودرو گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان نیز در صحنه درگیری دستگیر شد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل بر تحرکات و اقدامات قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر تصریح کرد: هماهنگی درون سازمانی بین بخش های مختلف ناجا در مقابله و مبارزه موثر و همه جانبه با سوداگران مرگ در اوج خود قراردارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت و آرامش هموطنان در زمینه های مختلف برقراری امنیت دریغ نمی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =