ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای به شهروندان قزوینی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با برگزاری مانور اورژانس اجتماعی در سبزه میدان قزوین در مدت یک هفته خدمات رایگان مشاوره‌ای به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت هفته بهزیستی گفت: با استقرار خودروهای سیار اورژانس اجتماعی و نیروهای متخصص از ۲۳ تا ۲۷ تیرماه خدمات مشاوره‌ای، روان شناسی، مددکاری به صورت تلفنی و حضوری به مراجعان این پایگاه در سبزه میدان ارائه می‌شود.
وارثی در حاشیه این مانور اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش کیفیت خدمات رسانی در حال حاضر ۸دستگاه اورژانس اجتماعی در شهرهای الوند، محمدیه، تاکستان، بویین زهرا، آبیک، قزوین، اقبالیه و آوج فعالیت می‌کند و ساکنان این مناطق را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: همچنین جهت ارائه خدمات به افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب در مناطق حاشیه نشین ۵ پایگاه اجتماعی ایجاد شده است.
او افزود: در حال حاضر در مراکز اورژانس اجتماعی سرپایی و نگهداری بیش از ۱۰۰نفر مشغول فعالیت هستند و تمامی خدمات اورژانس اجتماعی به صورت رایگان و در محل ارائه می‌شود و ۲۴خط تلفنی شماره ۱۳۳ این خدمات را ارائه می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶تیم سیار در شیفت صبح و بعدازظهر مشغول خدمت رسانی هستند و در سال گذشته ۱۵هزار تماس تلفنی با این اورژانس‌ها برقرار شد.
وارثی اضافه کرد: همچنین ۱۲هزار خدمت در پایگاه خدمات اجتماعی به افراد ساکن در مناطق حاشیه‌ای استان شامل امور آموزشی، مددکاری و روان شناسی ارائه شده است.
او گفت: در سال گذشته باغ بر ۲۳۰ مورد پذیرش در بخش نگهداری مراکز آسیب دیده صورت گرفته و ۱۳ هزار خدمت در قالب تیم‌های سیار به صورت شناسایی و اعزام انجام شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: ۱۶تیم اجتماعی در سه شیفت پاسخگوی نیازهای شهروندان هستند و در هفته بهزیستی این خدمات بیشتر شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ۲۳ تا ۲۷ تیرماه در هفته بهزیستی با برپایی پایگاه اورژانس اجتماعی در محل سبزه میدان به مراجعان خدمات رایگان مشاوره داده می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =