نقش موثر تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه

حبیبی گفت: تلاش تامین اجتماعی در خدمات دهی به بیمه شدگان و بازنشستگان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است و امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در نشست تشکلات کارگری و بازنشستگان استان قزوین که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته، شاخص رفاه اجتماعی بوده که اساسی‌ترین مطلب آن پوشش بیمه‌ای اعم از درمانی و دیگر پوشش‌های مورد نیاز است.
او با بیان اینکه تامین اجتماعی یک نهاد اجتماعی، خدماتی، تولیدی و اثرگذار در کشور است، اظهار داشت: جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی متنوع و گسترده بوده و این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی جامعه برعهده دارد.
معاون استاندار با اشاره به ۱۷۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در سطح استان، افزود: این سازمان وظیفه خدمت به قشر مولد جامعه را برعهده دارد و خدمت به کارگران و نیروهای مولد که قلب اقتصاد جامعه با دستان توانای آنها می‌چرخد، توفیق بسیار بزرگی است.
حبیبی با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین به مدد کارگران و مدیران توانمند در بخش خصوصی، کمترین مسایل و مشکلات را در زمینه اشتغال و بیکاری دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه درمان این سازمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، تاکید کرد: این خدمات دهی باید پیوسته و به صورت کمی و کیفی گسترش و توسعه یابد.
او با تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی قابل توجه است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش مدیران و کارکنان این سازمان و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات به نقطه مطلوب در کسب رضایت مردم برسیم.

معاون استاندار با قدردانی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان در الکترونیکی کردن پرونده‌ها و همچنین تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه، افزود: این روند باید ادامه داشته باشد و دستگاه‌های دیگر نیز برای ارائه غیرحضوری خدمات خود به مردم برنامه‌ریزی کنند.
این مقام مسئول همچنین ارائه خدمات الکترونیکی و توسعه آن در سازمان را به عنوان یک شاخص بسیار خوب برای افزایش رضایتمندی مردم موثر دانست و افزود: افزایش خدمات الکترونیکی به مردم می‌تواند به روان شدن امور و سلامت کاری کمک زیادی کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =